Synchronizacja danych między sklepem internetowym a ERP- jak uniknąć chaosu?
W teorii integracja sklepu internetowego z ERP (np. Subiekt GT, Subiekt Nexo, enova365) ma wszystko uprościć. W praktyce- jeśli zrobiona jest „na skróty”- powoduje więcej problemów niż korzyści.
Jakie są typowe błędy?
Brak automatycznej synchronizacji stanów magazynowych, przesunięcia w czasie między zamówieniem a jego pojawieniem się w ERP, niezgodność formatów danych, duplikaty klientów… To wszystko prowadzi do reklamacji, frustracji handlowców i niepewności w zespole.
Jak robimy to dobrze?- tworzymy dedykowane integratory, które:
-
działają cyklicznie lub w czasie rzeczywistym,
-
weryfikują dane przed ich wysłaniem (np. sprawdzają poprawność adresów),
-
rejestrują błędy i nieudane przesyły (z możliwością ich ponownego wysłania),
-
dają dostęp do przejrzystego logu operacji dla administratora.
Używamy technologii dopasowanych do skali- czasem to proste webhooki, a czasem pełnoprawne kolejki zdarzeń, jeśli system obsługuje setki zamówień dziennie.
Jeśli Twój sklep internetowy nie dogaduje się z Subiektem albo synchronizacja działa tylko „czasami”- napisz do nas. Zbudujemy dla Ciebie rozwiązanie, które naprawdę integruje, a nie tylko przesyła dane.